Jops56 Jops56

Friday 17 de August de 2012, 22:00:13
Travessia Vallter-Núria-Vallter
Tipus d'Entrada: RELAT

Itinerari:   Vallter - Coll de la Marrana - Coll de Tirapits - Coll de Nou Creus o de Nou Fonts - Núria

Dificultat (en condicions no hivernals i sense neu): (0) Molt fàcil. Sense dificultat.

Duració aproximada: 4 h 30 m (anada) + 5 h 30 m (tornada).

Comentaris:

No presenta problemes, ja que la travessia segueix majoritàriament la GR-11.

Es pot sortir de l’aparcament de dalt de Vallter2000 o anar pel camí que va al Refugi d’Ull de Ter, que surt just on hi ha una corba pronunciada a la dreta, un cop passat el telecadira de baix.

La travessia es pot fer pel Coll de Nou Creus o pel Coll de Nou Fonts.

S’ha de sortir aviat per arribar a Núria amb temps i poder descansar una estona. La tornada es fa per la mateixa ruta.

És un recorregut molt bonic per passar el dia a la muntanya i gaudir d’un paisatge fantàstic. És important anar ben equipat, estar en bona forma física i acostumat a fer rutes llargues per la muntanya.